Skip links
1. miesto v Google

SEO - optimalizácia pre vyhľadávače

Zvýšte návštevnosť vašej webstránky alebo e-shopu a zlepšite si svoje pozície vo vyhľadávaní. Staňte sa viditeľným a dostaňte vašu firmu na popredné pozície.

Zavolajte: +421 948 351 870

Prečo na SEO optimalizácií záleží?

Search Engine Optimalization alebo optimalizácia pre vyhľadávače, je proces, ktorého dodržanie princípov vedie k zvýšeniu návštevnosti webu prostredníctvom organických, teda neplatených výsledkov vo vyhľadávčoch ako Google, Seznam a ďalších.

Otvoríte Google a začnete písať meno vašej firmy alebo frázu, na ktorú sa špecializujete, povedzme odstránenie znamienok alebo vstavané skrine. Objaví sa množstvo výsledkov, no o vašej firme ani chýru-ani slychu. Google v tom má jasno. Víťaz berie všetko. Inak povedané, čím vyššie sa sa vo výsledkoch vyhľadávania nachádzate, tým vyššia šanca, že si na vás užívateľ klikne. SEO je postup, ako si tieto pozície zvýšiť.

Vieme ako na
profesionálne SEO

Dnes už nestačí dať na stránku čo najviac kľúčových slov. Google preferuje kvalitný obsah s pridanou hodnotou, ktorý zaujme a prinesie riešenie na problém používateľa. Výsledky SEO aktivít môžu prísť hneď, no v skutočnosti je to dlhodobá snaha a práca. SEO je preto komplexná problematika, ktorá si vyžaduje individuálny prístup. A presne ten vám ponúkame. Ako si môžete predstaviť našu spoluprácu?

SEO stratégia

Naplánujeme dlhodobé a krátkodobé aktivity na zlepšenie situácie. Stanovíme si reálne ciele a metódy, ako ich splniť.

Analýza konkurencie

Zistíme, kto sú vaši konkurenti, aké sú ich výhody, výkony a aké nové príležitosti má váš biznis.

SEO audit

Spoločne sa pozrieme na štruktúru webstránky, na vašu aktuálnu stratégiu a jej výsledky. Lokalizujeme všetky závažné chyby a zadefinujeme nové možnosti.

Linkbuilding

Zabezpečíme Vám kvalitné a relevantné spätné odkazy z kvalitných magazínov.

Analýza kľúčových slov

Zadefinujeme frázy a dlhšie výrazy, na ktoré by sa mala vaša webstránka zobrazovať ako aj ich počet vyhľadávania.

Lokálne SEO

Cieľte na konkrétne publikum a buďte viditeľný na Google mapách. Vytvorte silné povedomie o vašom biznise v regióne

SEO na vašu webstránku

Kontaktovanie

Zanechajte nám na seba kontakt, dajte nám vedieť o aké služby máte záujem a pustíme sa do práce.

SEO Konzultácia

Zanalyzujeme vašu webstránku z pohľadu SEO,vyberieme, ktorú službu potrebujete. Na základe konzultácie vytvoríme cenovú ponuku.

Exekúcia SEO služieb

SEO aktivity máme vybrané, teraz začneme čarovať my.

Reporting

Pravidelne vám budeme posielať zoznam a vyhodnotenie SEO aktivít, optimalizovať ich a upravovať podľa aktuálneho stavu.

Chcem zviditeľniť webstránku

Profesionálne SEO vám pomôže zviditeľniť vašu webstránku a dostať ju na prvú stranu vo vyhľadávačoch. Staňte sa relevantným a dôveryhodným biznisom vďaka SEO.


    Prečo potrebujem SEO?

    Google má približne viac ako 200 faktorov, na základe ktorej vyhodnocuje webstránku. SEO je preto dlhodobá investícia, z ktorej bude váš biznis rásť. Výsledkom SEO aktivít však bude zlepšenie pozície vo vyhľadávačoch, skvalitnenie návštevnosti z vyhľadávača a následne množstvo nových klientov.

    ON-PAGE SEO
    • štruktúra webstránky
    • obsah webstránky
    • vnútorné prelinkovanie
    • nastavenie meta titulkov
    • optimalizácia rýchlosti webu
    • ....
    OFF-PAGE SEO
    • linkbuilding
    • social media
    • analýza konkurencie
    • recenzie
    • obsahový marketing

    Existuje množstvo aspektov ako posunúť vašu webstránku na prvé pozície vo vyhľadávačoch ako Google. Tieto faktory sa delia na On-page a Off-page faktory. On-page SEO je označenie pre aktivity, ktoré sa vykonávajú priamo na webstránke. Príkladom je nastavenie titulkov, textov, responzivita webu, rýchlosť načítania webstránky, kľúčové slová. Off-page faktory sú tie, ktoré sa dejú vo vzťahu k stránke, ako napríklad počet odkazov z iných webov, relevancia odkazovaných webov, pozícia na sociálnych sieťach a ďalšie. 

    Cieľom SEO auditu je zanalyzovať stav webstránky, On-page aj Off-page faktorov a prísť s konkrétnymi riešeniami pre zlepšenie stavu webstránky. Následne je potrebné vytvoriť plán s dlhodobými a krátkodobými aktivitami, ktoré sa odzrkadlia hneď po aplikácii. Konktaktujte nás a spoločne sa pozrieme aj na vašu webstránku.

    Neexistuje presná odpoveď, kedy sa prejavia konkrétne SEO aktivity. V priemere však ide o 4-6 mesiacov. Ako prvé je dôležité zanalyzovať stav vašej webstránky z pohľadu SEO. Google využíva viac ako 200 hodnotiacich faktorov, na základe ktorých určuje, ako zodpovedá obsah vašej webstránky hľadaným výrazom. Je dôležité zapracovať na mnohých SEO aspektoch, ktoré zvýšia nárast  návštevnosti a hodnotenia v SERP. To si však vyžaduje čas a kontinuálnu prácu, na ktorej sa však oplatí pracovať. Výsledky sa dostavia.

    SEO alebo optimalizácia pre vyhľadávače je technika, proces, ktorý vedie k zvyšovaniu organickej návštevnosti webstránky z vyhľadávačov. Cieľom SEO je zvýšenie návštevnosti, povedomia o vašom biznise a vytvorení dobrého mena značky. Tieto faktory napokon vedú k zvýšeniu predaja a záujmu o váš biznis. Medzi výhody SEO aktivít patrí zvýšenie relevantnej návštevnosti. Vašu webstránku budú vyhľadávať užívatelia, ktorí na nej hľadajú svoje odpovede. SEO je možno beh na dlhé trate, no jednoznačne sa vyplatí venovať mu pozornosť.

    Spätný odkaz, alebo po anglicky backlink, je link, ktorý smeruje z inej stránky na tú vašu. Je to teda istá zmienka o obsahu vašej stránky na ďalšej stránke. Prioritou je získať čo najviac kvalitných spätných odkazov, teda odrazov z relevantných, dobre hodnotených stránok. Vďaka vytváraniu spätných odkazov príde na vašu stránku viac ľudí a zlepšite si pozíciu webu vo vyhľadávači. Získavanie spätných odkazov je kľúčová súčasť pre SEO.

    On-page a Off-page sú síce rozdielne prvky SEO, no obe sú rovnocenne dôležité. On-page SEO označuje tie časti optimalizácie, ktoré viete kontrolovať. Na druhej strane Off-page SEO sa sústredí na popularitu a autoritu vášho webu. Príkladom On-page SEO je zabezpečenie kvalitného obsahu, ktorý prinesie odpoveď na otázky užívateľov a zároveň je správne štrukturovaný, teda má pútavý popisok, ktorý obsahuje kľúčové slová, nadpisy a podnadpisy. Nezabudnite tiež, že webstránka by mala byť responzívna s adekvátnou rýchlosťou načítania. Off-page SEO je dobrým ukazovateľom kvality vašej webstránky. Najdôležitejším Off-page SEO faktorom je množstvo ako aj kvalita backlinkov smerujúcich na vašu webstránku. Linkbuilding je preto dôležitou súčasťou SEO, na ktorú by ste nemali zabudnúť.

    Tento výraz označuje slová, ktoré zadávame do vyhľadávača. Ide teda o všetky výrazy, ktoré vyhľadávate, ako napríklad “chladnička” alebo “ako opraviť svetlo v chladničke” či dokonca “potrebujem na opravu svetla v chladničke opravára?”.  Analýza kľúčových slov tieto výrazy analyzuje, zisťuje, ako často sa ľudia tieto výrazy pýtajú a kto na ne odpovedá najlepšie. Ak teda máte napríklad e-shop s elektronikou, analýza kľúčových slov vám zistí, že tento termín je často vyhľadávaný a vy by ste naň mohli vytvoriť kvalitný obsah. 

    Analýza kľúčových slov je proces hľadania, identifikovania a analyzovania kľúčových slov, ktoré by mali byť súčasťou vašej marketingovej stratégie. Kľúčové slová sú kategorizované podľa charakteristík ako pozícia či hľadanosť. Na základe vybraných slov následne viete tvoriť obsah, optimalizovať vaše podstránky či vytvoriť celú štruktúru webu. Dlhšie výrazy, ktoré budú výsledkom analýzy kľúčových slov môžete využiť ako inšpiráciu pre blogy a príspevky na sociálnych sieťach.

    4.6/5 - (celkom: 8 )
    Zobraziť
    Potiahni