Existuje množstvo aspektov ako posunúť vašu webstránku na prvé pozície vo vyhľadávačoch ako Google. Tieto faktory sa delia na On-page a Off-page faktory. On-page SEO je označenie pre aktivity, ktoré sa vykonávajú priamo na webstránke. Príkladom je nastavenie titulkov, textov, responzivita webu, rýchlosť načítania webstránky, kľúčové slová. Off-page faktory sú tie, ktoré sa dejú vo vzťahu k stránke, ako napríklad počet odkazov z iných webov, relevancia odkazovaných webov, pozícia na sociálnych sieťach a ďalšie.
Cieľom SEO auditu je zanalyzovať stav webstránky, On-page aj Off-page faktorov a prísť s konkrétnymi riešeniami pre zlepšenie stavu webstránky. Následne je potrebné vytvoriť plán s dlhodobými a krátkodobými aktivitami, ktoré sa odzrkadlia hneď po aplikácii. Konktaktujte nás a spoločne sa pozrieme aj na vašu webstránku.