Koľko stojí webstránka?
Cena webstránky záleží od počtu podstránok, náročnosti dizajnu a funkcionalít. Cenu nami ponúkaných balíkov si môžete pozrieť tu. Poprípade môžete využiť náš cenový konfigurátor na vypracovanie nezáväznej cenovej ponuky.
Ako dlho trvá tvorba webstránky?
Doba tvorby webstránky závisí od náročnosti web stránky. Proces tvorby web stránky však môžeme členiť na nasledovné fázy:
1. návrh dizajnu (5 – 10 dní),
2. programovanie kostry webstránky (3 – 5 dní)
3. programovanie dizajnu webstránky podľa zvoleného dizajnu (10 dní)
4. naplnenie obsahom a následné doladovanie prvkov (5 dní)
5. odovzdanie webu a zaškolenie do systému
Ako bude webstránka vyzerať.
Vaša nová webová stránka, respektíve jej dizajn bude tvorený na mieru podľa vašich predstáv. Na začiatku spolupráce si stanovíme základné rozloženie prvkov (wireframe) taktiež farebnú kombináciu. Z týchto podkladov vám vyhotovíme grafické návrhy a vy si budete môcť vybrať dizajn, ktorý Vás osloví najviac.
Budem si vedieť webstránku upravovať?
Každá web stránka je napojená na redakčný systém. Na začiatku spolupráce však budeme potrebovať, ktoré časti budú editovateľné a ktoré budú statické. Pomocou redakčného systému si viete upravovať jednotlivé podstránky, pridávať obrázky, videá, blog, upravovať nadpisy a SEO nastavenia. K úprave vašej web stránky vám vytvoríme video návody na mieru pomocou, ktorých dokážete jednoducho pochopiť ako funguje systém.
Koľko budem platiť po dokončení web stránky?
Po zaplatení ceny web stránky neplatíte už žiadne poplatky. V cene web stránky je zahrnutý poplatok za webhosting a doménu na obdobie 1. roka. Po uplynutí tejto doby si tieto poplatky platíte samy. Webhosting + doména stoja cca 50 € / rok.
Žiadne ďalšie poplatky neplatíte. Pokiaľ ste si nevybrali žiadnu z našich ďalších služieb ako napríklad správa web stránky, SEO – optimalizácia pre vyhľadávače alebo reklamu na sociálnych sieťach.
Ako prebieha tvorba webu?
Prvým krokom, ktorý musíte urobiť je, že nás kontaktujeme. Následne spolu prekonzultujeme vaše ciele, dizajn a funkcie web stránky. Na základe získaných informácií vám navrhneme niekoľko grafických dizajnov, z ktorých si vyberiete ten pravý.
Z vybraného dizajnu sa následne začne programovať samotná webová stránka. Po naprogramovaní základnej štruktúry webu sa začne web stránka napĺňať obsahom. Počas tejto fázy sa taktiež dolaďujú funkcie a testuje sa správny chod webu. Následne vám dodáme prístupové údaje a taktiež vás zaškolíme do systému prostredníctvom video návodov na mieru.
Samotný proces tvorby webovej stránky pozostáva z nasledujúcich častí:
- Kontaktovanie
- Konzultácia
- Tvorba dizajnu
- Tvorba webstránky
- Odovzdanie
Čo budeme potrebovať pri tvorbe webu?
- zameranie/segmet e-shopu/ ideu / ciele / firemnú stratégiu
- názov domény alebo aspoň približnú predstavu / ak nemáte názov vymyslíme ho za Vás.
- približnú predstavu ako by mal web vyzerať (farby, rozloženie prvkov, poprípade ak už máte nejakú firemnú identitu – logo, letáky) alebo nejakú inšpiráciu v podobe konkurenčných web stránok.
- počet a názvy podstránok, ktoré bude webstránka obsahovať
- vaše fakturačné údaje
Pre jednoduchšiu komunikáciu môžete využiť náš konfigurátor na vypracovanie cenovej ponuky, ktorý nájdete tu.
Čo všetko by mala obsahovať web stránka?
Pred samotnou tvorbou web stránky je potrebné si zadefinovať jej cieľ. Web stránka môže slúžiť na prezentáciu portfólia, na registráciu nových zákazníkov a v neposlednom rade na samotné kontaktovanie vašimi zákazníkmi.
Podľa daného cieľa by sa preto mala navrhovať aj samotná webstránka a usporadúvať aj Call to action prvky. Call to action sú prvky, ktoré majú návštevníkov vyvolať k nejake akcií (nákup, kontaktovanie, odber noviniek…)
Poradie a rozloženie jednotlivých častí je nesmierne dôležité. Nie je nič horšie, keď návštevník nemôže nájsť to čo hľadá. Dôležité informácie a Call to action prvky by sa preto mali radiť ako prvé a dobre viditeľné. Návštevník by si ich mal všimnúť do 1 sekundy zobrazenia webstránky.
Potrebujete poradiť s rozložením prvkov na web stránke, s členením podstránok alebo samotným dizajnom. Napíšte nám a my vám poradíme.
Koľko stojí eshop?
Cena e-shopu je individuálna záleží od mnohých faktorov, rozsiahlosti e-shopu, dizajnu a functionality. Cenu nami ponúkaných balíkov si môžete pozrieť tu. Poprípade môžete využiť náš cenový konfigurátor na vypracovanie nezáväznej cenovej ponuky. Ceny štandardných e-shopov začínajú od 1499 €.
Ako dlho trvá tvorba eshopu?
Doba tvorby e-shopu závisí od náročnosti eshopu a jeho funcionalít. Proces tvorby eshopu však môžeme členiť na nasledovné fázy:
1. návrh dizajnu (5 – 10 dní),
2. programovanie kostry eshopu (3 – 10 dní)
3. programovanie dizajnu webstránky podľa zvoleného dizajnu (10 dní)
4. naplnenie obsahom a následné doladovanie prvkov (5 dní)
5. odovzdanie webu a zaškolenie do systému
Budem si vedieť e-shop upravovať?
Každý eshop je napojená na redakčný systém. Pomocou RS viete spravovať celý e-shop a všetky jeho funkcie. Či už je to pridávanie produktov, spracovanie objednávok, vytváranie zliav. Kompletný zoznam funkcí nájdete tu. K úprave e-shopu vám vytvoríme video návody na mieru pomocou, ktorých dokážete jednoducho pochopiť ako funguje systém.
Čo budeme od vás potrebovať pri tvorbe eshopu?
Pri tvorbe e-shopu budeme potrebovať hneď niekoľko vecí.
- zameranie/segmet e-shopu/ ideu / ciele / firemnú stratégiu
- názov domény alebo aspoň približnú predstavu / ak nemáte názov vymyslíme ho za Vás.
- približnú predstavu ako by mal e-shop vyzerať (farby, rozloženie prvkov, poprípade ak už máte nejakú firemnú identitu – logo, letáky) alebo nejakú inšpiráciu v podobe konkurenčných web stránok.
- približný počet kategórií a ich štruktúra
- približný počet produktov a ich spôsob pridávania (manuálne alebo hromadný import)
- aké bude mať e-shop spôsob dopravy (napr. kuriér, slov. pošta, osobný odber, packeta, depo…)
- aké bude mať e-shop formy platby (napr. platba kartou, dobierka, bankový prevod, paypal…)
- bude mať e-shop nejaké filtre? napr. filtrácia podľa farby, veľkosti, váhy…
- vaše fakturačné údaje
Pre jednoduchšiu komunikáciu môžete využiť náš konfigurátor na vypracovanie cenovej ponuky, ktorý nájdete tu.
Aké funkcie obsahuje eshop?
Nami vytvorené e-shopy môžu obsahovať v podstate akékoľvek funkcie. Štandardne však obsahujú nasledujúce funkcie. Okrem uvedených funkcií vieme naprogramovať ľubovolné prvky na mier. Ako napríklad rôzne cenové konfigurátori, špecifické nákupné procesy alebo rôzne napojenia na externé programy.
Ako prebieha tvorba e-shopu?
Prvým krokom, ktorý musíte urobiť je, že nás kontaktujeme. Následne spolu prekonzultujeme vaše ciele, dizajn a funkcie nového e-shopu. Na základe získaných informácií vám navrhneme niekoľko grafických dizajnov, z ktorých si vyberiete ten pravý.
Z vybraného dizajnu sa následne začne programovať samotný e-shop. Po naprogramovaní základnej štruktúry e-shopu sa začne e-shop napĺňať produktami. Produkty možno pridať manuálne cez administráciu alebo pomocou hromadneho importu od dodávateľa. Počas tejto fázy sa taktiež dolaďujú funkcie a testuje sa správny chod e-shopu. Následne vám dodáme prístupové údaje a taktiež vás zaškolíme do systému prostredníctvom video návodov na mieru.
Samotný proces tvorby e-shopu pozostáva z nasledujúcich častí:
- Kontaktovanie
- Konzultácia
- Tvorba dizajnu
- Tvorba e-shopu
- Odovzdanie
Koľko stojí reklama na Facebooku?
Reklamu na sociálnej sieti Facebook zaraďujeme medzi tzv. PPC systémy, pri ktorých platíte za klik za vykonanie určitej akcie (klik na web, like, koment, alebo kontaktovanie). Je teda na vás koľko sa rozhodnete investovať do vašej reklamy. V prípade, že sa rozhodnete využiť naše služby a nechať správu FB stránky na nás tak nám zaplatíte len za uvedené služby. V prípade záujmu o správu sociálnych sietí neváhajte využiť náš konfigurátor cenových ponúk.
Koľko stojí reklama na Instagrame?
Reklamu na sociálnej sieti Facebook zaraďujeme medzi tzv. PPC systémy, pri ktorých platíte za klik za vykonanie určitej akcie (klik na web, like, koment, alebo kontaktovanie). Je teda na vás koľko sa rozhodnete investovať do vašej reklamy. V prípade, že sa rozhodnete využiť naše služby a nechať správu FB stránky na nás tak nám zaplatíte len za uvedené služby. V prípade záujmu o správu sociálnych sietí neváhajte využiť náš konfigurátor cenových ponúk.
Ako sa dostanem na prvé pozície v Google?
Pokiaľ sa však chcete dostať na prvé pozície vo výsledkoch vyhľadávania (SERP). Máte dve možností.
- Využiť platenú reklamu v Google Adwords.
- Vykonať optimalizáciu pre vyhľadávače.
- Platené reklama Google Adwords – PPC
Jedná sa o reklamný systém PPC kedy platíte za kliknutia na vašu reklamu. S pravidla sa platí za jedno kliknutie na reklamu. V systéme platí, kto dá viac ten sa zobrazí na lepšej pozícií. Vaša reklama sa bude zobrazovať medzi prvými 3 výsledkami vyhľadávania s označením REKLAMA. Reklamu v Google Adwords treba samozrejme kvalitne nastaviť, aby vám vaše financie neunikali. Reklama sa vždy nastavuje na dané kľúčové slová. Na začiatku sa robí analýza kľúčových slov podľa, ktorej sa vyberú vhodné kľúčové slova. Reklamu možno zacieliť podľa vaše cieľové skupiny a persóny.
Ako sa robí optimalizácia pre vyhľadávače?
Optimalizácia alebo tiež SEO je proces, ktorý vždy pozostáva z dvoch častí. 1. časť: ON Page SEO a 2. časť: OFF Page SEO.
On Page SEO
Ako už z názvu vyplýva sú to aktivity, ktoré sa budú vykonávať priamo na webstránke. Jedná sa najmä o nastavenie titulkov, textov, optimalizáciu obrázkov, optimalizáciu kódu, optimalizáciu rýchlosti načítania alebo nastavenie interného prelinkovania a ďalších krokov.
Off Page SEO
Pri tejto fáze dávame vyhľadávačom vedieť, že vaša stránka existuje a je aktívna. Najlepším spôsobom ako to docieliť je zber tzv. spätných odkazov. (Jedná sa o odkazy, ktoré smerujú z iných stránok na vašu web stránku). Medzi Off Page SEO však zaraďujeme aj aktivitu na sociálnych sieťach, komentároch v diskusiách a hlavne publikáciu PR článkov.
Viac o SEO sa dozviete tu.
Ako funguje reklama na sociálnych sieťach?
Veľa ľudí sa domnieva, že k úspechu na sociálnych sieťach stačí publikovať reklamný banner a jeho následná platená reklama (boostovanie). Aktivita na sociálnych sieťach by však mala obsahovať omnoho viac. Treba si uvedomiť, že sociálne siete sú predovšetkým nástrojom na budovanie značky a nie priamy predajný kanál. Príspevky na sociálnych sieťach by preto mali byť kreatívne, prínosové a mali by odzrkadlovať vašu značku.
Prispievať na sociálnych sieťach by sa preto malo pravidelne s vopred určeným cieľom a stratégiou.