
6 krokov, ako navýšiť návštevnosť webu a predaj cez sociálne siete
Nielen samotná webová stránka alebo e-shop predávajú. Na ich podporu treba mať dnes slušne „rozbehnuté” sociálne siete. Ako si nastaviť
Ešte ste na vašom novom webe nepodnikli on-page SEO audit? Alebo je vaša stránka už staršia a o SEO sa
Umelá inteligencia (AI – artificial intelligence) je už niekoľko rokov na vzostupe aj v online priestore. Možno ste postrehli rôznych
Ako zaujať používateľa obsahom a ako docieliť vyššiu mieru prekliku v Google? Týchto 5 rád viete aplikovať rýchlo a hneď.
Veľa z vás sa určite stretlo s problémom tvorby kvalitnej grafiky. Vytvoriť reklamný banner, plagát alebo obrázok do blogu a na facebook nie
Digitálny marketing v podobe neuromarketingu je zábava. Skúmame online návštevníkov webstránok a eshopov a hľadáme, čo na nich najlepšie funguje.
Vymyslieť marketingovú kampaň vďaka ktorej získate spokojných a vracajúcich sa zákazníkov môže byť komplikované. Metóda See-Think-Do-Care je ako mapa, ktorá
Lojalita, vernosť a spokojnosť zákazníkov je v podnikateľskom svete na prvom mieste. Tieto faktory ovplyvňujú až 70 % ziskov, pričom
Množstvo firiem má na svojom webe vytvorenú sekciu s názvom Blog, ale až na pár článkov to v nej zíva
Predstavte si, že sa ráno zobudíte a nemusíte ísť ráno do práce, ba dokonca dokážete si pomerne slušne zarobiť. A to všetko
Na Slovenskom internete každý rok vznikne niekoľko stoviek nových e-shopov. Veľké množstvo týchto internetových obchodov zároveň aj zaniká. Poďme si
Do detailov premyslené pracovné priestory nie sú len trendom posledných rokov, ale tiež spoločným znakom všetkých úspešných spoločností. Práca v kancelárii
Nemusím vás presviedčať o tom, že blog a content marketing sú silným nástrojom na získavanie nových klientov. Pomocou kvalitného obsahu navyše dokážete