Branding: Ako poraziť svojich konkurentov
Verte alebo nie, značku vytvárate od kedy ste sa narodili! Skladáte svoj vlastný príbeh, vytvárate vzťahy a robíte rozhodnutia, ktoré tvoria to, kým ste dnes.…
Zobraziť článokPríspevok na webstránku pre začínajúcich podnikateľov
Ako získať príspevok na samostatnú zárobkovú činnosť (SZČO) na rok 2024 Začiatok podnikania môže byť náročný, najmä z finančného hľadiska. Príspevok na samostatnú zárobkovú činnosť…
Zobraziť článokTvorba firemného blogu ako spôsob zvýšenia návštevnosti webu
Pokiaľ túžite pozdvihnúť čísla návštevnosti vášho webu, stavte na blogovanie. Pravidelná tvorba nového interného obsahu je jedným z najlepších spôsobov, ako prilákať viac používateľov i…
Zobraziť článokTvorba PR článkov – ako by mali vyzerať a kde ich publikovať?
PR články sú dôležitou súčasťou obsahového marketingu. Vďaka nim si budujete brand, rozširujete povedomie o vašich produktoch či službách, zákaznícku základňu, podporujete predaj. Nie ste…
Zobraziť článokNávod, ako zistiť návštevnosť stránky a informácie o používateľoch
Pýtate sa, ako zistiť návštevnosť stránky? Zaujíma vás nielen to, koľko vám mesačne príde na web ľudí, ale radi by ste si zistili aj detaily,…
Zobraziť článokRedakčný plán: prečo sa ho oplatí tvoriť a ako na to?
Ešte stále si netvoríte redakčný kalendár? Spoliehate sa na to, že z času na čas napísať a „vypustiť” nejaký ten článok na blog či externe…
Zobraziť článok6 krokov, ako navýšiť návštevnosť webu a predaj cez sociálne siete
Nielen samotná webová stránka alebo e-shop predávajú. Na ich podporu treba mať dnes slušne „rozbehnuté” sociálne siete. Ako si nastaviť stratégiu na facebookovej stránke a…
Zobraziť článokTipy, ako zvýšiť návštevnosť vďaka SEO optimalizácii
Ešte ste na vašom novom webe nepodnikli on-page SEO audit? Alebo je vaša stránka už staršia a o SEO sa jej za tie roky ani…
Zobraziť článokOnline marketing v čase krízy: ako komunikovať?
Časy neistôt, v ktorých sa už nejaký ten rôčik zmietame, si vyžadujú znalosť špeciálnej krízovej komunikácie. Online marketing nevynímajúc. Najhoršie, čo môžete urobiť, je zostať…
Zobraziť článokAko využívať umelú inteligenciu v online podnikaní? Zamerajte sa na tieto oblasti
Umelá inteligencia (AI – artificial intelligence) je už niekoľko rokov na vzostupe aj v online priestore. Možno ste postrehli rôznych chatbotov, všimli si zmeny algoritmov…
Zobraziť článok5 overených tipov ako zvýšiť mieru prekliku-CTR
Ako zaujať používateľa obsahom a ako docieliť vyššiu mieru prekliku v Google? Týchto 5 rád viete aplikovať rýchlo a hneď. Investovali ste do novej webstránky,…
Zobraziť článokTvorba profi grafiky pre amatérov
Veľa z vás sa určite stretlo s problémom tvorby kvalitnej grafiky. Vytvoriť reklamný banner, plagát alebo obrázok do blogu a na facebook nie je cez programy ako Photoshop…
Zobraziť článokNeuromarketing – prečo by ste ho mali používať na svojej webstránke alebo eshope?
Digitálny marketing v podobe neuromarketingu je zábava. Skúmame online návštevníkov webstránok a eshopov a hľadáme, čo na nich najlepšie funguje. Aby sme posilnili vašu značku,…
Zobraziť článokČo je to See Think Do Care?
Vymyslieť marketingovú kampaň vďaka ktorej získate spokojných a vracajúcich sa zákazníkov môže byť komplikované. Metóda See-Think-Do-Care je ako mapa, ktorá vám pomôže touto cestou prejsť…
Zobraziť článokStarostlivosť o klienta ako neoddeliteľná súčasť úspešného podnikania
Lojalita, vernosť a spokojnosť zákazníkov je v podnikateľskom svete na prvom mieste. Tieto faktory ovplyvňujú až 70 % ziskov, pričom ide predovšetkým o dobré meno…
Zobraziť článok