Ako uspieť na sociálnych sieťach
Niektorí z vás možno už vedia, že sociálne siete možno využiť ako vhodný marketingový prostriedok. Nemusia slúžiť len k priamemu predaju ale v poslednom čase už aj k zlepšeniu SEO optimalizácie. Áno, aktívne sociálne siete môžu zlepšovať pozície vo vyhľadávači!
Ako uspieť na sociálnych sieťach
Ide však o to, že nestačí raz za pol roka pridať nejaký tuctový príspevok, ktorý nikoho nezaujme. Prispievať treba pravidelne a kvalitným obsahom. Kvalitný obsah = zaujímavý obsah.
Zaujímavé príspevky
Vaše príspevky musia byť zaujímave to znamená, že môžu byť vtipné, informačné, graficky doplnené a nemôžeme zabudnúť na rôzne akcie.
Vtipné príspevky: je jedno akú firmu idete na fb propagovať vždy sa dá vymyslieť niečo vtipné. Napríklad nejaký vtip týkajúci sa vašeho zamerania, vtipný obrázok alebo video.
Informačné príspevky by mali obsahovať nejakú zaujímavosť týkajúcu sa vašeho oboru alebo môžu obsahovať váš produkt s jeho dobrými vlastnosťami.
Príklad: Deratizačný firma – Príspevok na fb: „Vedeli ste, že potkany a myši nemajú radi vodu, ale pritom sú skvelými plavcami.“.
Text príspevkov na fb môže byť publikovaný vo forme infografiky, teda obrázok s poučným textom. Je dobré striedať vtipné a informačné príspevky.
Akcie, zľavy a výhody: sú skvelým prostriedkom budovania sociálnych účtov. Táto taktika sa nemusí využívať len pri e-shopoch. Takéto príspevky by mali byť vždy robené vo forme infografiky alebo doplnené pútavým obrázkom.
Pravidelné prispievanie: prispievať treba naozaj pravidelne. Pokiaľ chcete na sociálnych sieťach uspieť treba prispievať aspoň raz za 1-2 týždne. Viem, že je to niekedy náročné, kedže veľa ľudí musí v prvom rade riešiť biznis. Pokiaľ nemáte dostatok času dá sa to vyriešiť plánovačom príspevok hootsuite. Tu si môžete dopredu naplánovať aj desiatky príspevkov na mesiace dopredu.
Kupovanie fanúšikov: Založíte si firemný účet na fb, pravidelne prispievate, ale stále nemáte žiadnych fanúšikov. Práve nato slúži kupovanie fanúšikov. Teraz veľký pozor!!! Žiadne kupovanie fanúšikov z pofidérnych inzerátov typu „10 000 fanúšikov za 10 €“. Takýto fanúšikovia sú pre vás bezcenný. Nedostali sa na vašu funpage, pretože ich zaujala a tým pádom nemajú o vaše produkty a služby záujem. V mnohých prípadoch sa im vaše príspevky ani nezobrazia. Kupovaním fanúšikov som mal na mysli kúpu priamo na facebooku. Pri kúpe si môžete vyfiltrovať o akých fanúšikov máte záujem (krajina, pohlavie, vek).Takýto fanúšikovia prídu na vašu stránku dobrovoľne, pretože ich zaujala.
Grafika: Každý príspevok by mal byť obohatený o nejaký ten obrázok alebo infografiku. Príspevok je tak oveľa pútavejší ako bez nej. Pokiaľ nie ste grafik a nemáte dostatok peňazí na profi grafikov treba navštíviť stránku www.canva.com. Tu si môžete bezplatne vytvoriť vytvoriť plagát, info-grafiku, obrázok. Ovládanie zvládne naozaj každý. Na výber je tu veľké množstvo pozadí, obrázkov a rozložení.
Podobné články
Branding: Ako poraziť svojich konkurentov
Verte alebo nie, značku vytvárate od kedy ste sa narodili! Skladáte svoj vlastný príbeh, vytvárate…
Tvorba firemného blogu ako spôsob zvýšenia návštevnosti webu
Pokiaľ túžite pozdvihnúť čísla návštevnosti vášho webu, stavte na blogovanie. Pravidelná tvorba nového interného obsahu…
Tvorba PR článkov – ako by mali vyzerať a kde ich publikovať?
PR články sú dôležitou súčasťou obsahového marketingu. Vďaka nim si budujete brand, rozširujete povedomie o…