Možno ste už počuli o sociálnej sieti od Google, jej názov je Google +. Málo ľudí však pozná jej pozitívny dopad pre web stránku a jej pozície vo vyhľadávači. Takže si o nej niečo povieme.
Google plus je logicky sociálna sieť spoločnosti Google. Je to pomerne mladá sociálna sieť, no neustále rastie a nadobúda nové funkcie. Google plus získa každý kto má v google účet (gmail).
Google + a SEO optimalizácia
Najlepšie výhody Google +:
Kedže je to soc. sieť od Google, jej založenie a pravidelné aktualizácie ovplyvňujú aj SEO. Príspevky z Google + sa zobrazujú priamo vo výsledkoch vyhľadávania. Text, ktorý publikujete na svojej stene sa zobrazí vo výsledkoch ako Titulok. Text je dobré doplniť odkazom na vašu web stránku. Je potrebné vyplniť aj všetky informácie v profile. V časti odkazy sa dá prepojiť vaša web stránka s vašim profilom.
Moja firma
Google poskytuje pre firmy skvelú službu. Podnikatelia si môžu vytvoriť firemný profil, ktorý môže mať pozitívny vplyv pre vašu firmu a pozície. Profil vašej firmy si môžete vytvoriť na Moja firma. Zobrazí sa vám mapa, kde musíte zadať svoju adresu. Malo by sa vám zobraziť „Táto možnosť sa nezhoduje“ a pod tým Pridať svoju firmu. Následne vyplníte všetky polia. Na zadanú adresu vám príde overovací kód, ktorý neskor zadáte. Až po zadaní kódu je vaša firma potvrdená.
Služba Moja firma má hneď niekoľko výhod. Vaša firma sa bude zobrazovať aj v google mapách. Moja firma môže vašu web stránku posunúť až o niekoľko pozícií. Pokiaľ už máte urobenú kvalitnú SEO optimalizáciu váš web bude na prvých miestach. Návštevníkom bude naviše priamo vo výsledkoch vyhľadávania zobrazovať vaše tel. číslo a otváracie hodiny.
Hodnotenie firmy
Vaši zákazníci môžu váš firemný profil a celkovo vaše služby ohodnotiť hviezdičkami. Pokiaľ budete mať dostatok hodnotení. Hodnotenie sa bude zobrazovať vo výsledkoch vyhľadávania pod Názvom vašej stránky. To je veľkým lákadlom pre potencionálnych zákazníkov. Pozor nepodvádzajte v hodnotení Google vám nato môže prísť a potrestá vás.
Podobné články
Branding: Ako poraziť svojich konkurentov
Verte alebo nie, značku vytvárate od kedy ste sa narodili! Skladáte svoj vlastný príbeh, vytvárate…
Tvorba firemného blogu ako spôsob zvýšenia návštevnosti webu
Pokiaľ túžite pozdvihnúť čísla návštevnosti vášho webu, stavte na blogovanie. Pravidelná tvorba nového interného obsahu…
Tvorba PR článkov – ako by mali vyzerať a kde ich publikovať?
PR články sú dôležitou súčasťou obsahového marketingu. Vďaka nim si budujete brand, rozširujete povedomie o…